čtvrtek 22. listopadu 2012

Co je nového...

Máme nový byt. Dobře, zas tak nový není. Přiznávám, že tu bydlíme dva měsíce, ale pořád průběžně přicházíme na některé byčejné věci, co naše nová domácnost postrádá, zvláště pak v souvislosti s troubou.
Dřív jsme troubu neměli, obešli jsme se bez ní a nijak moc nám to nevadilo, zvykli jsme si. Teď ji sice máme, ale zjišťujeme, kolik věcí je potřeba, když ji chcete využívat. Třeba obyčejná mašlovačka na vymazání plechu, nebo váleček na těsto.
Mašlovačku už jsme naštěstí koupili a váleček mám slíbený od babičky. Ještě že její domácnost obsahuje takové věci i několikrát :-)

Taky dnes zjišťuju, že za měsíc jsou Vánoce. Ne, že bych nevěděla, kolikátého je, ale vždycky mě překvapí, jak rychle ten čas od prázdnin k Vánocům uteče. Naštěstí pár dárků už nakoupených mám a mám i představu, čím koho potěšit, jen to musím sehnat co nejdříve, abych se vyhnula přeplněným obchodům, které mě začínají děsit už teď.

Ještě jedna novinka. Pavlova mamka si koupila štěně. Je to Švycký honič s dlouhým rodokmenem a i když na sebe s Berniem občas v rámci hry vrčí, doufám, že budou kámoši. Fotka je jen z mobilu a nemyslete si, že takhle je to pořád, byla to spíš výjimečná půlhodinka klidu, kdy jsem si na chvíli přestala myslet, že po náletu dvou štěňat z našeho bytu zbydou jen obvodové zdi :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat